Sub-categories
Економіка підприємства (6.030504)
Маркетинг (6.030507)
Фінанси і кредит (6.030508)

  •   Економічний аналіз

       Мета:
    на основі володіння прийомами і методами аналізу набуття студентами здатності сприймати економічні процеси, що відбуваються на підприємствах у свій богатогранності і взаємозумовленості. Виробити у студентів вміння об’єктивно оцінювати ефективність і якість господарської діяльності, наукового обгрунтування управлінських рішень та контролю за їх виконанням, сприяти виконанню взятих перед державою та   


     
    Загальний обсяг – 180 годин. З них лекцій 20 (денна) і 8 ( заочна); лабораторних – 34 (денна) і 10 ( заочна); самостійна робота – 54 ( денна) і 90 (заочна) годин.

     Для студентів економічного факультету всіх норма навчання спеціальності «Фінанси», «Економіка підприємства».
     
    Семестр –VІ.

     Кількість модулів – 2.

     Форма контролю – іспит.

    Self enrolment
  • Навчальний курс призначений для :

    • студентів 4 курсу спеціальності "Менеджмент організацій";
    • студентів 5 курсу спеціальностей "Маркетинг" і "Економіка підприємства";
    • людям, які бажають оволодіти знаннями та навичками ведення електронного бізнесу.

    Загальний обсяг навчальних годин : 135

    Кількість модулів: 4

    Термін вивчення курсу: необмежений

    Форма підсумкового контролю: підсумкове тестування.

    Підсумкова оцінка визначається за результатами підсумкового модульного контролю та підсумкового тестування.

    Self enrolment

  • Навчальний курс призначений для :

    • студентів 1 курсу економічного факультету усіх спеціальностей
    • може бути корисний також для студентів інших факультетів.

    Загальний обсяг навчальних годин : 36

    Кількість модулів: 3

    Термін вивчення курсу: необмежений

    Форма підсумкового контролю: підсумкове тестування.

    Підсумкова оцінка визначається за результатами підсумкового тестування.

    Self enrolment