• Дисципліна "Міжнародний Маркетинг" . Викладач Петренко В.М
    Self enrolment
  • Маркетинговий менеджмент

    Мета: засвоєння теоретичних знань з організації планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності на підприємстві.

    Загальний обсяг годин: магістри - 180; кредитів - 6.

    З них: денна форма навчання: лекцій - 30 годин; семінарів – 30 годин; самостійна робота студентів – 120годин;

    заочна форма навчання: лекцій – 12 годин, семінарів – 12  годин, самостійна робота – 156 годин.

    Спеціальність «Маркетинг».

    Кількість модулів 2.

    Форма контролю –диф. залік,  екзамен.

    Self enrolment
  • Рекламний менеджмент

    Мета: показ місця та ролі реклами в системі маркетингу, надання знань про методи і технології підготовки та організації рекламний кампаній, аналіз ефективності витрат на рекламу.

    Загальний обсяг годин:

    Спеціальність «Маркетинг»: магістри - 120; 

    З них: магістри – лекцій - 30 (денна) годин; семінарів – 15 (денна) годин; самостійна робота студентів – 75 (денна);

    заочна форма навчання:  лекцій – 12 годин, семінарів – 12  годин, самостійна робота – 96  годин.

    Курс – 5 (магістри). Спеціальність «Маркетинг».

    Кількість модулів – 3.

    Форма контролю  – екзамен;

    Self enrolment
  • Стратегічний маркетинг

    Мета: усвідомлення сутності та сфери стратегічного маркетингу; оволодіння методами стратегічного маркетингового аналізу; вивчення існуючих різновидів маркетингових стратегій.

    Загальний обсяг годин – 120. З них: лекцій – 30 (денна) і 12 (заочна) годин; семінарів – 15 (денна) і 6 (заочна); самостійна робота студентів – 75 (денна) і 102 (заочна) години.

    Курс – 5. Спеціальність – «Маркетинг». Семестр – Х.

    Кількість модулів – 2.

    Форма контролю – екзамен.

    Self enrolment
  • Товарно-інноваційна політика

    Мета: надання знань про головні напрямки розширення фун­кцій маркетингу в стратегічному плануванні інноваційного про­цесу для створення комерційно вигідних товарів.

    Загальний обсяг годин – 81. З них: лекцій – 20 (денна) і 12 (заочна) годин; семінарів – 16 (денна) і 6 (заочна); самостійна робота студентів – 45 (денна) і 63 (заочна) години.

    Курс – V. Спеціальність – «Маркетинг». Семестр – ІХ.

    Кількість модулів – 2.

    Форма контролю – екзамен.

    Self enrolment
  • Кон’юнктура та ціни світового ринку

    Мета: формування у студентів знань та вмінь у галузі теорії та методології кон’юнктурного прогнозування в маркетингових дослідженнях макро- і мікросередовища ринку, продукції/послуг.

    Загальний обсяг годин – 120. З них: лекцій – 20 (денна) і 10 (заочна) годин; семінарів – 10 (денна) і 6 (заочна); самостійна робота студентів – 90 (денна) і 104 (заочна) години.

    Курс – 5. Спеціальність – «Маркетинг». Семестр – ІХ.

    Кількість модулів – 2.

    Форма контролю – екзамен.

    Self enrolment
Skip Navigation

Navigation