Маркетинг
Мета: студент повинен володіти методологією та методикою всіх напрямів маркетингової діяльності підприємства за ринкових умов, вміти практично виконувати весь комплекс маркетингових технологічних операцій – дослідницьких, аналітичних, практичних, проектних.
Загальний обсяг годин – 180 (6 кредитів).
З них:
2 курс, економічний факультет: лекцій – 30 (денна) і 15 (заочна) годин, семінарів – 15 (денна) і 15 (заочна) годин, самостійна робота студентів – 135 (денна) і 150 (заочна) годин.
Семестр – ІІ, ІІІ (спеціальність «Маркетинг»).
Кількість модулів – 3
Форма контролю – (2 курс) спеціальності «Маркетинг» інші спеціальності - залік.
3 курс, спеціальність «Маркетинг» -- екзамен.
- Teacher: Корчинська Олена Антонiвна