«Управління виставковою діяльністю»
Ціль курсу:
• надання знань про методи і процеси управління виставковою діяльністю;
• забезпечення студентам можливості інтегрувати отримані знання на практику діяльності підприємств;
• здобути навички у формуванні цілей та творчого пошуку вирішення запланованих завдань, проведення аналізу стану і контролю виставкової діяльності в Україні та за її межами.
Для студентів ІV курсу економічного факультету, денної і заочної форм навчання, спеціальності «Маркетинг»
Загальна кількість годин – 72
Денна: Л – 10; С - 10; СРС – 52.
Заочна: Л – 10; С - 8; СРС – 54.
Кількість модулів – 4 модулі
Термін – 8 семестр
Форма контролю – залік
- Teacher: Жук Оксана Iванiвна