«Промисловий маркетинг»
Ціль курсу:
• вивчити сутність та концепції промислового маркетингу;
• вивчити основні характеристики товарів промислового призначення та особливостей промислового ринку;
• знати особливості товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики на ринку товарів промислового призначення;
• вміти планувати та контролювати маркетингову діяльність промислового підприємства;
• здобути навички у розробці стратегій маркетингу на ринку товарів промислового призначення;
• вивчити організацію процесу ефективного матеріально-технічного постачання підприємств.
Для студентів ІV курсу економічного факультету, денної і заочної форм навчання, спеціальності «Маркетинг»
Кількість годин 7 семестр – 180
Денна: 7 семестр Л – 20; С - 34; СРС – 54.
Заочна: 7 семестр Л – 10; С - 8; СРС – 90. 
Кількість годин 8 семестр – 72
Денна: 8 семестр  Л – 12; С - 8; СРС – 52.
Заочна: 8 семестр Л – 10; С - 8; СРС – 54. 
Кількість модулів –  6 модулів в 7 семестрі і 3 – 8 семестр, всього 9 модулів
Термін – 7-8 семестр
Форма контролю – 7 семестр – залік;
 8 семестр – екзамен. 
- Teacher: Середа Н.М.