Структура за темами

  • «Інфраструктура товарного ринку»

    «Infrastructure of the commodity market»

    Розробник: Жук О.І., старший викладач кафедри маркетингу.

     

    Спеціальність  075 – Маркетинг

    Освітній рівень – І (бакалавр)

    Категорія дисципліни – обов’язкова

    Кількість кредитів  – 6

    Рік підготовки – 3 (6-й семестр програми)

    Мета навчальної дисципліни: сформувати у студентів сучасне економічне мислення, глибоке комплексне розуміння проблем інфраструктурної діяльності підприємства, а також допомогти набути навичок їх практичного розв'язання.

    Основними завданнями вивчення дисципліни “Інфраструктура товарного ринку” є розглянути низку теоретичних питань, що надають можливість студентам розвинути навички теоретичної та практичної підготовки з питань: системи теоретичних знань і практичних навичок щодо використання інфраструктури товарного ринку, принципів, методів й інструментів, сучасних концепцій розвитку товарного ринку, методологічних та організаційних засад використання; вивчення товарного ринку та його інфраструктурного комплексу; позитивної мотивації щодо самоосвіти та постійного підвищення рівня своїх знань та вмінь.

    Попередні умови для вивчення: навчальні дисципліни – «Макроекономіка», «Мікроекономіка», «Маркетинг», «Економіка підприємства», «Менеджмент», «Облік і аудит», «Інформатика».

    Очікувані результати навчання:

    -        вивчення ринкової інфраструктури і впливу окремих його елементів на економічний та фінансовий стан підприємства;

    -        здобути теоретичні знання інфраструктурної діяльності підприємства;

    -       оволодіння методичним інструментарієм розв'язання інфраструктурних проблем підприємства;

    -        набуття навичок творчого аналізу інфраструктурної діяльності підприємства;

    -        отримання навичок оцінки ефективності та передбачення наслідків реалізації інфраструктурних рішень.

    Матеріал дисципліни структурований у три змістові модулі: «Теоретичні основи інфраструктури товарного ринку та принципи організації оптової торгівлі», «Організація торгової та торгово-посередницької діяльності на товарних ринках» та «Непрямі елементи інфраструктури та принципи організації їх діяльності».

    В межах першого модулю розглянуто предмет, метод і завдання дисципліни, сутнісна характеристика товарного ринку, інфраструктура товарного ринку та її сутність, склад і проблеми розвитку, також принципи і особливості діяльності маркетингових посередників на товарному ринку, макроорганізація оптової торгівлі та види підприємств, що нею займаються.

    В межах другого модулю вивчається торговельно-посередницька діяльність на товарному ринку, як організовані товарні ринки, аукціони та тендери, товарні біржі, особливості здійснення роздрібної торгівлі, персонального продажу, вивчається договір, що є основою комерційних зв’язків підприємства, а також аналізуються витрати обігу та методика оцінки ефективності комерційної діяльності

    В межах третього модулю вивчається інформаційна та організаційно-комерційна діяльність, здійснення лізингу, визначається роль та значення логістики в інфраструктурному комплексі, розглядається виробнича і транспортно-експедиційна діяльність, склади, вивчаються контролюючі функції інфраструктури, система захисту прав споживачів, конкуренції та її правові засади.

  • Секція 1

  • Секція 2

  • Секція 3

  • Секція 4

  • Секція 5

  • Секція 6

  • Секція 7

  • Секція 8

  • Секція 9

  • Секція 10

  • Секція 11

  • Секція 12

  • Секція 13

  • Секція 14

  • Секція 15

  • Секція 16

  • Секція 17

  • Секція 18

  • Секція 19

  • Секція 20