Опції зарахування
Логістика
Мета: формування у майбутніх спеціалістів системних знань і розуміння концептуальних основ логістики, теорії й практики розвитку цього напряму та набуття навичок самостійної роботи щодо засвоєння навчального матеріалу стосовно сучасних методів управління матеріальними та іншими потоками за сучасних умов.
Загальний обсяг годин:
Спеціальність «Маркетинг» - 180.
З них: лекцій – 20 (денна) і 14 (заочна) годин; семінарів – 34 (денна) і 10 (заочна) годин; самостійна робота студентів – 126 (денна) і 156 (заочна) годин.
Спеціальність «Менеджмент організацій» - 144.
З них: лекцій – 20 (денна) годин, семінарів – 16 (денна) годин, самостійна робота студентів – 108 годин.
Курс – 4. Семестр – VІІ.
Кількість модулів 2.
Форма контролю – «Маркетинг» - екзамен;
«Менеджмент організацій» - залік.
- Teacher: Плисенко Галина Павлівна