Дисципліни, які формують фахові компетентності
Фінансовий сектор ЄС як каталізатор сталого розвитку: європейська інтеграція, реформи, перспективи мережевої економіки
- Teacher: Гуляєва Людмила Петрівна
Для спеціальностей "Менеджмент", "Маркетинг", "Економіка підприємства".
Мета: формування у студентів цілісної системи знань про управління проектами; знайомлення з понятійно-термінологічним апаратом, що характеризує проектний менеджмент; опанування методологією управління проектами; ознайомлення з технологією та формування базових навичок управління проектами в середовищі Microsoft Project; ознайомлення із сучасними тенденціями розвитку науки управління проектами.
Завдання: дати студентам необхідний обсяг теоретичних знань у галузі менеджменту проектів; сформувати у студентів практичні навички для роботи у галузі управління проектами.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати : основні концепції, поняття, методи і підходи, які використовуються в проектному менеджменті; світовий досвід застосування проектного менеджменту в управлінні підприємством та регіоном; прийоми розробки та обґрунтування управлінських рішень з позиції різних учасників проекту; ринок інформаційних технологій, які використовуються в управлінні проектами; функціональні можливості MS Project для управління проектами.
вміти : розробляти й обґрунтовувати концепцію проекту; застосовувати MS Excel для розрахунку основних показників ефективності проекту, оцінювати ефективність проекту з урахуванням факторів ризику; розробляти бізнес-план проекту; формувати організаційну структуру проекту, підбирати ефективну «команду» управління проектом; використовувати MS Project для: здійснення системного планування проекту на всіх фазах його життєвого циклу; розробки календарного плану, мережевого графіку, ресурсного плану, кошторису і бюджету проекту; оптимізації планів проекту; здійснення ефективного управління виконанням проекту; здійснення ефективного контролю за виконанням проекту та прийняття рішень щодо зміни планів; організовувати ресурсне забезпечення проекту шляхом проведення конкурентних торгів; готувати, укладати та адмініструвати контракти на постачання ресурсів для проекту.
- Teacher: Старченко Григорій Володимирович
Інвестиційний менеджмент
Мета: формування у студентів сучасного економічного мислення та системи соціальних знань у галузі управління інвестиційною діяльністю підприємств шляхом засвоєння основних теоретичних положень та оволодіння необхідними практичними навичками управління інвестиційними процесами.
Загальний обсяг годин – 108.
З них: лекцій – 36 (денна) годин; семінарів – 18 (денна) годин; самостійна робота студентів – 54 (денна) годин.
Курс – V, спеціалісти. Спеціальність: "Менеджмент організації"
Семестр – 9.
Кількість модулів 2.
Форма контролю – екзамен;
- Teacher: Гуляєва Людмила Петрівна
Стратегічне управління підприємством