Маркетинговий менеджмент
Мета: засвоєння теоретичних знань з організації планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності на підприємстві.
Загальний обсяг годин: магістри - 180; кредитів - 6.
З них: денна форма навчання: лекцій - 30 годин; семінарів – 30 годин; самостійна робота студентів – 120годин;
заочна форма навчання: лекцій – 12 годин, семінарів – 12 годин, самостійна робота – 156 годин.
Спеціальність «Маркетинг».
Кількість модулів 2.
Форма контролю –диф. залік, екзамен.
Рекламний менеджмент
Мета: показ місця та ролі реклами в системі маркетингу, надання знань про методи і технології підготовки та організації рекламний кампаній, аналіз ефективності витрат на рекламу.
Загальний обсяг годин:
Спеціальність «Маркетинг»: магістри - 120;
З них: магістри – лекцій - 30 (денна) годин; семінарів – 15 (денна) годин; самостійна робота студентів – 75 (денна);
заочна форма навчання: лекцій – 12 годин, семінарів – 12 годин, самостійна робота – 96 годин.
Курс – 5 (магістри). Спеціальність «Маркетинг».
Кількість модулів – 3.
Форма контролю – екзамен;
- Teacher: Корчинська Олена Антонiвна
Стратегічний маркетинг
Мета: усвідомлення сутності та сфери стратегічного маркетингу; оволодіння методами стратегічного маркетингового аналізу; вивчення існуючих різновидів маркетингових стратегій.
Загальний обсяг годин – 120. З них: лекцій – 30 (денна) і 12 (заочна) годин; семінарів – 15 (денна) і 6 (заочна); самостійна робота студентів – 75 (денна) і 102 (заочна) години.
Курс – 5. Спеціальність – «Маркетинг». Семестр – Х.
Кількість модулів – 2.
Форма контролю – екзамен.
- Teacher: Бабічева Олена Іванівна
Товарно-інноваційна політика
Мета: надання знань про головні напрямки розширення функцій маркетингу в стратегічному плануванні інноваційного процесу для створення комерційно вигідних товарів.
Загальний обсяг годин – 81. З них: лекцій – 20 (денна) і 12 (заочна) годин; семінарів – 16 (денна) і 6 (заочна); самостійна робота студентів – 45 (денна) і 63 (заочна) години.
Курс – V. Спеціальність – «Маркетинг». Семестр – ІХ.
Кількість модулів – 2.
Форма контролю – екзамен.
- Teacher: Шолудченко Сергiй Васильович
Кон’юнктура та ціни світового ринку
Мета: формування у студентів знань та вмінь у галузі теорії та методології кон’юнктурного прогнозування в маркетингових дослідженнях макро- і мікросередовища ринку, продукції/послуг.
Загальний обсяг годин – 120. З них: лекцій – 20 (денна) і 10 (заочна) годин; семінарів – 10 (денна) і 6 (заочна); самостійна робота студентів – 90 (денна) і 104 (заочна) години.
Курс – 5. Спеціальність – «Маркетинг». Семестр – ІХ.
Кількість модулів – 2.
Форма контролю – екзамен.
- Teacher: Бабічева Олена Іванівна
Паблік рілейшнз
Мета: засвоєння студентами сутності й особливостей зв’язків з громадськістю у різних сферах діяльності; закладення основи знань теоретико-методологічних аспектів та навичок практичного застосування прийомів і методів налагодження безпосередніх контактів з цільовими аудиторіями, забезпечення формування громадської думки та управління нею за допомогою використання сучасних систем масової комунікації та заходів масової інформації – преси, радіо, телебачення, зв’язку у динамічному ринковому середовищі.
Загальний обсяг годин: магістри - 120.
З них: денна форма – лекцій - 20годин; семінарів – 10 годин; самостійна робота студентів – 90;
заочна форма – лекцій – 10 годин, семінарів – 8 годин, самостійна робота – 102 годин.
Курс – 5 (магістри).Спеціальність «Маркетинг».
Семестр – ІХ.
Кількість модулів – 2.
Форма контролю – залік.
- Teacher: Гераймович Віолета Леонтіївна