თემის მონახაზი
-
«Інфраструктура товарного ринку»
«Infrastructure of the commodity market»
Розробник: Жук О.І., старший викладач кафедри маркетингу.
Спеціальність 075 – Маркетинг
Освітній рівень – І (бакалавр)
Категорія дисципліни – обов’язкова
Кількість кредитів – 6
Рік підготовки – 3 (6-й семестр програми)
Мета навчальної дисципліни: сформувати у студентів сучасне економічне мислення, глибоке комплексне розуміння проблем інфраструктурної діяльності підприємства, а також допомогти набути навичок їх практичного розв'язання.
Основними завданнями вивчення дисципліни “Інфраструктура товарного ринку” є розглянути низку теоретичних питань, що надають можливість студентам розвинути навички теоретичної та практичної підготовки з питань: системи теоретичних знань і практичних навичок щодо використання інфраструктури товарного ринку, принципів, методів й інструментів, сучасних концепцій розвитку товарного ринку, методологічних та організаційних засад використання; вивчення товарного ринку та його інфраструктурного комплексу; позитивної мотивації щодо самоосвіти та постійного підвищення рівня своїх знань та вмінь.
Попередні умови для вивчення: навчальні дисципліни – «Макроекономіка», «Мікроекономіка», «Маркетинг», «Економіка підприємства», «Менеджмент», «Облік і аудит», «Інформатика».
Очікувані результати навчання:
- вивчення ринкової інфраструктури і впливу окремих його елементів на економічний та фінансовий стан підприємства;
- здобути теоретичні знання інфраструктурної діяльності підприємства;
- оволодіння методичним інструментарієм розв'язання інфраструктурних проблем підприємства;
- набуття навичок творчого аналізу інфраструктурної діяльності підприємства;
- отримання навичок оцінки ефективності та передбачення наслідків реалізації інфраструктурних рішень.
Матеріал дисципліни структурований у три змістові модулі: «Теоретичні основи інфраструктури товарного ринку та принципи організації оптової торгівлі», «Організація торгової та торгово-посередницької діяльності на товарних ринках» та «Непрямі елементи інфраструктури та принципи організації їх діяльності».
В межах першого модулю розглянуто предмет, метод і завдання дисципліни, сутнісна характеристика товарного ринку, інфраструктура товарного ринку та її сутність, склад і проблеми розвитку, також принципи і особливості діяльності маркетингових посередників на товарному ринку, макроорганізація оптової торгівлі та види підприємств, що нею займаються.
В межах другого модулю вивчається торговельно-посередницька діяльність на товарному ринку, як організовані товарні ринки, аукціони та тендери, товарні біржі, особливості здійснення роздрібної торгівлі, персонального продажу, вивчається договір, що є основою комерційних зв’язків підприємства, а також аналізуються витрати обігу та методика оцінки ефективності комерційної діяльності
В межах третього модулю вивчається інформаційна та організаційно-комерційна діяльність, здійснення лізингу, визначається роль та значення логістики в інфраструктурному комплексі, розглядається виробнича і транспортно-експедиційна діяльність, склади, вивчаються контролюючі функції інфраструктури, система захисту прав споживачів, конкуренції та її правові засади.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-